lunes, 1 de noviembre de 2010

que hi ha darrere del flyer

potenciar-se, empatia, creativitat...


quan em trobe davant d'aquestes tres paraules tan potents....només se m'acudeix un altra: PROCÉS! Totes tres necessiten d'un procés per dur-les endavant...
Les possibilitats del èsser humà són infinites, no m'agrada la idea de que tot està inventat, perquè aleshores res ens sorprendria, ens emocionaria,... pot ser les persones creen a partir de coses que ja coneixen, però com diu J.A. Marina que cadascú alberga un món i una realitat diferent, i és aleshores quan cadascú en el seu procés creatiu transforma allò que vol, en art.
I com que tenim moltes possibilitats està a les nostres mans potenciar aquelles capacitats que es troben de vegades amagades i altres no tant, per a posar-nos en marxa i ser creatius...però la creativitat comporta un risc...eixa por al fracàs que sentim quan hem de mostrar coses que ens impliquen....com aquest blog; he sentit aquest caos dins de mi abans de començar-lo, perquè ací quedaran reflexades moltes inquietuds, pensaments i segurament moltes clavades de pota...però es tracta de llençar-se i també de descolocar-me...encara que aquest vèrtig existesca, m'agrada la idea de centrifugar tots aquells pensaments i experiències que ja tinc per a reubicar-los amb els que aniré tenint!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario